GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Alex & Laura – Inima Mea

  
Alex & Laura – Inima Mea

ce-o fi cu inima mea
eu spun nu ea zice da
am un foc la inimioara
ma arde seara de seara
of dragostea asta ma omoara

o fi rau sau o fi bine
daca m-am indragostit
dorul vine doar la mine
ma indeamna la iubit

ce mi-e si cu dragostea
cand imi fura inima
uit de casa si de toate
ca e zi sau ca e noapte
of inima prea tare imi bate

o fi rau sau o fi bine
daca m-am indragostit
dorul vine doar la mine
ma indeamna la iubit

ce-o fi cu inima mea
eu spun nu ea zice da
am un foc la inimioara
ma arde seara de seara
of dragostea asta ma omoara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele