GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta & Sorina – Chiar si o suta de lei

Nicolae Guta & Sorina – Chiar si o suta de lei

o suta de miliarde
de-ar fi sa-i fac intr-o noapte
da nu as face cum fac altii
da si i-as impartii cu fratii

da chiar si o suta de lei
o impart cu fratii mei
daca am eu au si ei
da nu ma lasa sangele
sa nu-mi ajut fratele
si sa-i intorc spatele

la averi si la palate
as renunta pentru frate
cum sa ma bucur de ele
daca fratiorul imi cere

da chiar si o suta de lei
o impart cu fratii mei
daca am eu au si ei
da nu ma lasa sangele
sa nu-mi ajut fratele
si sa-i intorc spatele

da cum ar fi inima in mine
sa-mi vad fratii ca nu-s bine
da cum m-as bucura de viata
daca stiu ca greul ii apasa

da chiar si o suta de lei
o impart cu fratii mei
daca am eu au si ei
da nu ma lasa sangele
sa nu-mi ajut fratele
si sa-i intorc spatele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele