GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Adrian Minune – Am prieteni si dusmani

  
Adrian Minune – Am prieteni si dusmani

am prieteni si dusmani
doar din cauza la bani
la mine de-au apelat
eu si sufletul le-am dat

bine la multi le-am facut
le-am oferit ce-am vut
chiar de totul eu le-am dat
Dumnezeu nu m-a lasat

nu ma lasa inima
au sa nu ajut pe cineva
le dau tot ce am in casa
si Dumnezeu nu ma lasa

stie bine tot Ardealul
cine-i …

nu ma lasa inima
au sa nu ajut pe cineva
le dau tot ce am in casa
si Dumnezeu nu ma lasa

eu i-am luat langa mine
ca am vrut sa fie fratie
dar cand vezi perversitate
le lasi tot si uiti de toate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele