GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta – A aflat ma-ta de mine

  
Nicolae Guta – A aflat ma-ta de mine

a aflat mata de mine
ca vin noaptea pe la tine
da si nu vrea sa mi te dea
pana nu trec pe la ea mai

mi s-a dus vestea in sat ca as fi cu tine
cat de mult noi ne-am ferit tot nu a fost bine
ne-am iubit doar pe ascuns dar toti au aflat
in belea inca odata tot am intrat

a aflat mata de mine
ca vin noaptea pe la tine
da si nu vrea sa mi te dea
pana nu trec pe la ea mai

m-am gandit ca ar fi mai bine sa scap de belea
sa vin o noapte la tine si una la ea
sa ma fac si eu ca ploua sa fac un pacat
sa trec o noapte sau doua pe la ea prin pat

a aflat mata de mine
ca vin noaptea pe la tine
da si nu vrea sa mi te dea
pana nu trec pe la ea mai

a aflat mata de mine
ca vin noaptea pe la tine
da si nu vrea sa mi te dea
pana nu trec pe la ea mai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele