GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Adi de la Valcea & Vali Vijelie – Poate

Adi de la Valcea & Vali Vijelie – Poate

pare ca-s blestemat
sa nu am parte
de cine mi-e drag
mereu cineva apare in viata mea
si imi otraveste inima

pe cine am iubit
pentru alta iubire
azi m-a parasit
de ce Doamne imi dai blestemul greu
in dragoste sa pierd mereu

poate ar fi fost mult mai usor
sa-mi dai otrava sa mor
sa mor in dureri si chin
si sufeream mai putin

merg singur pe drum
durerea mea din suflet
nu am cui sa-i spun
mai bine as muri
decat sa stiu ca
langa altul tu vei fi

cum de poti avea o inima
atat de perversa si rea
o alta iubire ti-ai gasit
ca si cum nu te-as fi iubit

poate ar fi fost mult mai usor
sa-mi dai otrava sa mor
sa mor in dureri si chin
si sufeream mai putin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele