GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta – Ce belea

Nicolae Guta – Ce belea

oi oi ce belea
am pus-o de-a binelea
sapte .. le-am spart
ca am facut scandal prin sat

oi oi sos
n-am daca stau intr-un stres
fac prostii legea e lege
militia o sa ma lege

dimineata cand ma scol
am capul plin de alcohol
si zau ca ma simt nasol
ca am fost de aseara matol

mandrele ma vad sukar
si barbatii lor prin parc
ma alearga cu un par
iar o fac ..

oi oi ce belea
am pus-o de-a binelea
sapte .. le-am spart
ca am facut scandal prin sat

oi oi sos
n-am daca stau intr-un stres
fac prostii legea e lege
militia o sa ma lege

mandrele barbatilor
le-am iubit cu foc si dor
le-am iubit usor usor
ca sunt un dracusor

cred ca am iubit tot satu
si tre sa ma mut in altu
am sa fac pe dracu in patru
ca-mi taie taranii capul

oi oi ce belea
am pus-o de-a binelea
sapte .. le-am spart
ca am facut scandal prin sat

oi oi sos
n-am daca stau intr-un stres
fac prostii legea e lege
militia o sa ma lege

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele