GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Adrian Minune & Copilu de Aur – Asta-i trenul vietii mele

  
Live Adrian Minune & Copilu de Aur – Asta-i trenul vietii mele

am gasit ce mi-am dorit
si visul meu s-a implinit
anii mei frumosi mai sunt
si fericita cu tine mai sunt

ce miracol ce minune
ca te-am intalnit pe tine
vreau sa-mi impart viata cu tine
tu cu mine, eu cu tine

asta e trenul vietii mele
care m-am urcat in el
si cu bune si cu rele
asa trec zilele mele

stiu ca ma vrei
stii ca te vreau
si tot ce-mi ceri
eu am sa-ti dau
sufletul meu, inima mea
indiferent cat m-ar costa

as pierde tot, as renunta
la tot ce e mai scump pe lumea asta
doar langa tine, stiu ca mi-e bine
vreau sa-mi impart viata cu tine

asta e trenul vietii mele
care m-am urcat in el
si cu bune si cu rele
asa trec zilele mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele