GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta – Anii tineretii mele

Nicolae Guta – Anii tineretii mele

cum trece viata mea viata mea
si imi pare rau de ea rau de ea
bine ar fi de s-ar putea
doua zeci de ani acuma de as avea


am facut tot ce am vrut
si mai bune si mai rele
ce pacat ca au trecut
anii tineretii mele


nu m-am gandit ca trec anii anii mei
si o sa-mi para rau de ei rau de ei
dai lala lalala s-a dus tineretea mea
a zburat ca pasarea , viata mea


am facut tot ce am vrut
si mai bune si mai rele
ce pacat ca au trecut
anii tineretii mele


of tinerete ce repede te-ai dus
si la jumatatea vietii am ajuns
dai lala lalala cum imi bate inima
cand stiu ce frumoasa a fost tineretea


am facut tot ce am vrut
si mai bune si mai rele
ce pacat ca au trecut
anii tineretii mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele