GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta Si Sorina – M-am Indragostit

Nicolae Guta Si Sorina – M-am Indragostit

m-am indragostit belea
de cine nu trebuia
cine m-o fi pus pe mine
sa ma indragostesc de tine

nu nu stiu ce e cu ea
orice fac isi da seama
chiar de vreau sa o pacalesc
cu ea nu am sa reusesc

mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta
mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta

nu vreau sa te necajesc
doar tu sti cat te iubesc
sti ca te iubesc…
sti bine ca viata imi place
femeie nu ai ce-mi face
sti ca n-ai ce-mi face…

nu nu stiu ce e cu ea
orice fac isi da seama
chiar de vreau sa o pacalesc
cu ea nu am sa reusesc

mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta
mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta

nu nu stiu ce e cu ea
orice fac isi da seama
chiar de vreau sa o pacalesc
cu ea nu am sa reusesc

mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta
mai lasa vrajeala
stiu ca vi de la alta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele