GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Adrian Copilul Minune – As vrea sa am sanatate

Adrian Copilul Minune – As vrea sa am sanatate

as vrea sa am sanatate
pe cati i-am tinut in spate
as vrea sa am bani si zile
la cata lume am facut bine

as vrea sa am sanatate
pe cati i-am tinut in spate
as vrea sa am bani si zile
la cata lume am facut bine

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
si buzunarul din fata
lumea e perversa si hoata

e prieten si mi-e frate
buzunarul de la spate
lumea e perversa si hoata
dar am buzunar in fata

as vrea sa am sanatate
pe cati i-am tinut in spate
as vrea sa am bani si zile
la cata lume am facut bine

as vrea sa ai sanatate
pe cati ai tinut in spate
..
dale Doamne bani si zile

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
si buzunarul din fata
lumea e perversa si hoata

e prieten si mi-e frate
buzunarul de la spate
lumea e perversa si hoata
dar am buzunar in fata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele