GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta – Nu te-am m-ai vazut de aseara si deja mi-e tare dor

Nicolae Guta – Nu te-am m-ai vazut de aseara si deja mi-e tare dor

nu te-am mai vazut de aseara
si deja mi-e tare dor
cred ca a fost ultima oara
si mi-e frica sa nu mor

cum stiu ca dupa noapte vine zi
la fel fara tine n-as putea trai
eu stiu ca am la inima un dor
daca nu te vad azi am sa mor

cum stiu ca dupa noapte vine zi
la fel fara tine n-as putea trai
eu stiu ca am la inima un dor
special pentru nasa

nu te-am mai vazut de aseara
si deja mi-e tare dor
cred ca a fost ultima oara
si mi-e frica sa nu mor

cum stiu ca dupa noapte vine zi
la fel fara tine n-as putea trai
eu stiu ca am la inima un dor
daca nu te vad azi am sa mor

s-ar rupe inima in mine
daca nu te-as mai vedea
tu esti totul pentru mine
vreau sa sti iubirea mea

s-ar opri inima in mine
daca nu te-as mai vedea
s-ar opri inima in mine
tu esti toata viata mea

cum stiu ca dupa noapte vine zi
la fel fara tine n-as putea trai
eu stiu ca am la inima un dor
daca nu te vad azi am sa mor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele