GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta, Cristi Dules, Don Genove & Susanu – E Vara

Nicolae Guta, Cristi Dules, Don Genove & Susanu – E Vara

e vara e aventura
chefuim fara masura
e soare si nebunie
viata asta-mi place mie

muzica la blana fratilor
aici e cea mai tare combinatie
vara manelistilor
la distractie

mi-a dat doctorul regim
sa pun multa gheata-n vin
e un regim special
tratament de litoral

e vara e aventura
chefuim fara masura
e soare si nebunie
viata asta-mi place mie

dupa o bere, doua, trei
curg ochii dupa femei
n-am reusit sa agat mai nimic

ma doare fix la buzunar
si nu-mi pasa ca am femei
si ca o sa ma imbat iar
acelasi Genove am ramas
hai Susane ia o sticla
sa mergem taras acas’

cheltuiesc si rau nu-mi pare
ca imi fac viata la mare
numai cu femei alese
ca vara toate-s printese

e vara e aventura
chefuim fara masura
e soare si nebunie
viata asta-mi place mie

mi-a dat doctorul regim
sa pun multa gheata-n vin
e un regim special
tratament de litoral

vreau trei gagici pentru Guta
acolo sub umbreluta
si inca doua pentru mine
la Susanu nu e loc de Ramona
in fine

dar ce conteaza
Jean boxeaza
nu ma intereseaza
Susanu se distreaza
ca-l am pe Genove fratele meu
langa mine
el intotdeauna vine
cu sticlele pline

e vara e aventura
chefuim fara masura
e soare si nebunie
viata asta-mi place mie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele