GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Versuri Kristiyana si Catalin de la Buzau – Mare noroc am cu barbatul meu

frumoasa ii Doamne nevasta mea
ea a tras mereu cu casa mea
fericit sunt langa ea
da frumoasa Doamne nevasta mea
ea a tras mereu cu casa mea
a strans suta peste suta
a facut avere multa

mai noroc am cu barbatul meu
ce multi bani a facut el mereu
mirul lui sa-l aibe si baiatul meu
mai noroc am cu barbatul meu
ce multi bani a facut el mereu
a scos bani din piatra seaca
a stiut banul sa-l faca

toata viata mea eu am iubit nevasta mea
si am sa o iubesc pana mor
ca-i mama copiilor
toata viata mea eu mi-am iubit familia
barbatul si ai mei copii
ii voi iubi pana voi muri

mai noroc am cu barbatul meu
ce multi bani a facut el mereu
mirul lui sa-l aibe si baiatul meu
da frumoasa ii Doamne nevasta mea
ea a tras mereu cu casa mea
a strans suta peste suta
a facut avere multa

ani si ani de zile
eu am muncit ca un caine
eu si cu nevasta mea
am tras cot la cot cu ea
an si an de zile
el a muncit ca un caine
nu l-am lasat singurel
am tras cot la cot cu el

frumoasa ii Doamne nevasta mea
ea a tras mereu cu casa mea
fericit sunt langa ea
mai noroc am cu barbatul meu
ce multi bani a facut el mereu
a scos bani din piatra seaca
a stiut banul sa-l faca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele