GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Alex de la Orastie – Ce faci tu strainatate







rau imi pare dupa lume
ca eu plec si ea ramane
si imi plange inima
ca trec iara granita
iara plec de acas` departe
si plec cu inima arsa
ca imi las iar fratii acasa
greu e Doamne fara frate

ce faci tu strainatate
mereu ma lasi fara frate
ca bogat daca as fi
fratii nu mi-as parasi

prin straini cand sunt plecat
nu am liniste in pat
las banii sa-i faca altii
vin acasa sa vad fratii
ca nu pot sta fara ei
si cand vin sa vad ca n-au
drumu inapoi il iau
cu gandul la fratii mei

ce faci tu strainatate
mereu ma lasi fara frate
ca bogat daca as fi
fratii nu mi-as parasi

tot am stat si m-am gandit
ce e omul pe pamant
trage mereu pentru bani
parca ar trai mi de ani
numai pentru bani alearga
ii trece viata jumate
si nu le face pe toate
tot sarac din lume pleaca
n-am sa mai strang bani ca altii
cum o fi raman cu fratii
de-o fi rau sau de-o fi bine
dar sa am fratii langa mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele