GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu Mititelu – Nu mai pot mandruto

Liviu Mititelu – Nu mai pot mandruto

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea
la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

beau de aseara in carciumioara
dar sa-mi sting focul nu pot
dorul mandrei ma omoara
ca ea m-a uitat de tot

inimioara in mine plange
cand la mandra ma gandesc
ea pe altul in brate strange
eu ca prostul o iubesc

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

dau zori de dimineata
eu in crasma cu paharul
si o sticla cu vin in fata
beau sa imi innec amarul

n-am pe nimeni langa mine
nu am cui sa-i povestesc
ca iubesc si nu e bine
parte n-am de ce iubesc

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

de m-ai fi lasat in pace
daca nu ma indragosteam
nopti albe nu as mai face
si prin carciumi n-as mai bea

dar cand mi-ai furat iubirea
zau mandruta ca nu stiu
sa mai stiu ce-i fericirea
pentru mine e prea tarziu

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

nu mai pot mandruto
sa mai dorm acasa
de cand mandro m-ai lasat
chinul si durerea la greu ma apasa
ca iubesti un alt barbat lume vai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele