GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Alex de la Orastie – 4 Dame







patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
sunt un popa printre ele
regele fara lovele

mandrele mele din sat
s-au pus toate pe fumat
de barbatii le-au uitat
sunt vopsite si rujate
parfumate si imbracate
nu mai zici ca-s de la sate

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
sunt un popa printre ele
regele fara lovele

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
ma dau as dar in secret
ca defapt eu sunt valet

toate sunt vecine bune
dar si hoate si nebune
pentru ele am o slabiciune
cand e una cand e alta
cand e a treia cand e a patra
hai voi mandrele lui tata

toate sunt vecine bune
dar si hoate si nebune
pentru ele am o slabiciune
cand e una cand e alta
cand e a treia cand e a patra
hai voi mandrele lui tata

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
sunt un popa printre ele
regele fara lovele

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
ma dau as dar in secret
ca defapt eu sunt valet

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
sunt un popa printre ele
regele fara lovele

patru dame toate mame
mi-au mancat toti banii Doamne
ma dau as dar in secret
ca defapt eu sunt valet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele