GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicoleta Guta – Doamne eu te-as intreba







atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

Doamne eu te-as intreba
cum sa dau de mama mea
ca m-am saturat sa astept
sa o simt pe mama la piept

Doamne eu te-as intreba
cum sa dau de mama mea
ca m-am saturat sa astept
sa o simt pe mama la piept

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

maicuta mea poza ta
sta pe noptiera mea
mi-ai lasat-o tu candva
sa-mi aline inima

maicuta mea poza ta
sta pe noptiera mea
mi-ai lasat-o tu candva
sa-mi aline inima

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

ma trezesc din somn noaptea
ca imi plange inima
si eu odata cu ea
de dorul tau mama mea

ma trezesc din somn noaptea
ca imi plange inima
si eu odata cu ea
de dorul tau mama mea

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

atata timp a trecut
de cand nu te-am mai vazut
si poate ai trecut candva
mama chiar prin fata mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele