GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Denisa – Plangi inima si suspini

Denisa – Plangi inima si suspini

azi un an s-a incheiat
de cand am plecat din sat
sa castig un ban in lumea asta mare
am plecat un ban sa adun
ca taicutul mi-e batran
si de abia se mai tine pe picioare

azi un an s-a incheiat
de cand am plecat din sat
sa castig un ban in lumea asta mare
am plecat un ban sa adun
ca taicutul mi-e batran
si de abia se mai tine pe picioare

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

parca o vad pe mama mea
cum plangea si ma ruga
si lacrimi amare curgeau pentru mine
stai acasa fata mea
e greu da ne-om descurca
de un pumn de sare si de-o paine

parca o vad pe mama mea
cum plangea si ma ruga
si lacrimi amare curgeau pentru mine
stai acasa fata mea
e greu da ne-om descurca
de un pumn de sare si de-o paine

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

da-mi Doamne puteri sa pot
si pamantul sa-l intorc
sa fac bani si sa ma intorc la mine acasa
ca am parintii sarmani
sunt bolnavi si nu au bani
mare lucru sa-i mai tin in viata

da-mi Doamne puteri sa pot
si pamantul sa-l intorc
sa fac bani si sa ma intorc la mine acasa
ca am parintii sarmani
sunt bolnavi si nu au bani
mare lucru sa-i mai tin in viata

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

plangi inima si suspini
ca ai ajuns printre straini
ca floarea ce traieste intre spini
de-as avea aripi sa zbor
ca mi-e dor mi-e tare dor
mi-e dor de casa parintilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele