GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicoleta Guta – Multe stele care cad







Nicoleta Guta – Multe stele care cad

dintr-o simpla intamplare
mi-ai iesit in cale
acum vreau iar sa te vad
nu mai am rabdare

dintr-o simpla intamplare
mi-ai iesit in cale
acum vreau iar sa te vad
nu mai am rabdare

multe stele care cad
multe inimi care bat
dar a mea bate doar pentru tine
ieri a mai cazut o stea
pentru inimioara mea
se gandeste cineva la mine

pe loc mi-ai luat mintile
ce sa fac ce sa mai spun
tu mi-ai rapit noptile
dupa tine plang acum

pe loc mi-ai luat mintile
ce sa fac ce sa mai spun
tu mi-ai rapit noptile
dupa tine plang acum

multe stele care cad
multe inimi care bat
dar a mea bate doar pentru tine
ieri a mai cazut o stea
pentru inimioara mea
se gandeste cineva la mine

multe stele care cad
multe inimi care bat
dar a mea bate doar pentru tine
ieri a mai cazut o stea
pentru inimioara mea
se gandeste cineva la mine

multe stele care cad
multe inimi care bat
dar a mea bate doar pentru tine
ieri a mai cazut o stea
pentru inimioara mea
se gandeste cineva la mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele