GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florin Salam – Averea In Lumea Asta







toata viata am riscat
averi la copii sa fac
averi la copii sa fac
ametesc cand merg pe drum
si nimanui n-am cui sa spun
nimanui n-am cui sa-i spun

toata viata am riscat
averi la copii sa fac
averi la copii sa fac

toata viata am riscat
averi la copii sa fac

toata viata am riscat
ametesc cand merg pe drum
si nimanui n-am cui sa-i spun
nimanui n-am cui sa-i spun Doamne

cand vin acasa suparat
suparat si disperat
cand imi vad baiatul meu mai Doamne
uit de tot ce s-a intamplat

cand vin acasa suparat
au suparat si disperat

dupa cati ani am muncit
sa fiu un tata implinit
cu copii meu de gat Doamne

dupa cati ani am muncit
sa fiu un tata implinit
cu copii mei de gat Doamne

cand vin acasa suparat
suparat si disperat
cand imi vad baiatul meu mai Doamne
uit de tot ce s-a intamplat

cand vin acasa suparat
suparat si disperat
cand imi vad baiatul meu Doamne
uit de tot ce s-a intamplat

averea in lumea asta
e copii si nevasta
e copii si nevasta
averea in lumea asta
e copii si nevasta
e copii si nevasta

averea in lumea asta
e copii si nevasta
e copii si nevasta
averea in lumea asta
e copii si nevasta
e copii si nevasta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele