GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nek, Claudia si DeMarco – Mandro eu iti spun sa stii

mandro eu iti spun sa stii
inca o viata de-as trai
tot pe tine te-as iubi
ca n-are iubirea mea
nimeni in toata lumea
ochii tai si gura ta

mandro eu iti spun sa stii
inca o viata de-as trai
tot pe tine te-as iubi
ca n-are iubirea mea
nimeni in toata lumea
ochii tai si gura ta

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita
imi trec supararile

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita
imi trec supararile

de n-ai fi cu mine zau
as muri de dorul tau
as muri de dorul tau
ca inima ca a ta
nu mai are altcineva
nu mai are altcineva

de n-ai fi cu mine zau
as muri de dorul tau
as muri de dorul tau
ca inima ca a ta
nu mai are altcineva
nu mai are altcineva

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita
imi trec supararile

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita
imi trec supararile

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita
imi trec supararile

frumoasa esti mandra mea
si mor cand imi dai gurita
dulce ii sarutarea ta
frumoasa ca stelele
cand iesi seara la portita

imi trec supararile








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele