GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel si Ioana – S-a terminat smecheria







sunt bolnav de dragoste
sunt nebun dupa tine
imi faci grele zilele
tu sti ca esti viata mea
chiar daca mai sunt rea
te iubesc si sti asta

s-a terminat smecheria
cand te apuca gelozia
ne stie o lume intreaga
dar n-au cum sa ma inteleaga

s-a terminat smecheria
cand te apuca gelozia
ne stie o lume intreaga
dar n-au cum sa ma inteleaga

sunt bolnav de dragoste
sunt nebun dupa tine
imi faci grele zilele
tu sti ca esti viata mea
chiar daca mai sunt rea
te iubesc si sti asta

vrei sa fie doar ca tine
ca altfel te certi cu mine
sa ai tu mereu dreptate
dar sti ca asa nu se poate

vrei sa fie doar ca tine
ca altfel te certi cu mine
sa ai tu mereu dreptate
dar sti ca asa nu se poate

sunt bolnav de dragoste
sunt nebun dupa tine
imi faci grele zilele
tu sti ca esti viata mea
chiar daca mai sunt rea
te iubesc si sti asta

sunt bolnav de dragoste
sunt nebun dupa tine
imi faci grele zilele
tu sti ca esti viata mea
chiar daca mai sunt rea
te iubesc si sti asta

sunt bolnav de dragoste
sunt nebun dupa tine
imi faci grele zilele
tu sti ca esti viata mea
chiar daca mai sunt rea
te iubesc si sti asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele