GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Live Florin Salam – as da zile de la mine

Live Florin Salam – as da zile de la mine

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare
sa nu-mi faci zilele amare

eu as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare
sa nu-mi faci zilele amare

din toate florile din lume
solo..

din toate florile din lume
doar pe tine te-am ales
si iti spun cu fericire in suflet
ca tu nu esti pe interes

din toate florile din lume
doar pe tine te-am ales
spun cu fericire in suflet
ca tu nu esti pe interes

as da zile de la mine
as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare
sa nu-mi faci zilele amare

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare

si daca ar fi a doua oara
as lua-o iar de la inceput
jur pe bunul Dumnezeu
ca am sa te iubesc mai mult

daca ar fi a doua oara
as lua-o iar de la inceput
jur pe bunul Dumnezeu
au ca am sa te iubesc mai mult

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc asa de tare
si mi-s zilele amare

de-ai cauta in lumea toata
n-ai sa gasesti niciodata
o iubire ca a noastra
nu mai exista niciodata

de-ai cauta in lumea toata
o iubire ca a noastra
nu mai gasesti niciodata
iubire ca a noastra adevarata

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare
sa nu faci zilele amare

as da zile de la mine
sa mai fiu o zi cu tine
te iubesc la disperare
sa nu-mi faci zilele amare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele