GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Carmen Serban – Inger Cu Suflet Dracesc

Carmen Serban – Inger Cu Suflet Dracesc

iubirea mea spre cer s-a inaltat
gandul la tine imi zboara neincetat
si daca as fi fost pe cer o stea
demult cadeam in calea ta

de vei veni sa sti sa sti
ca n-am de gand ca sa te iert
cu sarutari mii si mii
am de gand ca sa te cert

tu esti miere nu veni
mi-ai facut viata un chin
m-ai facut sa te iubesc
inger cu suflet dracesc

tu te faci ca nu ma vrei
si imi spui vorbe viclene
dar cand te uiti in ochii mei
trupul plin de dor iti geme

de vei veni sa sti sa sti
ca n-am de gand ca sa te iert
cu sarutari mii si mii
am de gand ca sa te cert

tu esti miere nu veni
mi-ai facut viata un chin
m-ai facut sa te iubesc
inger cu suflet dracesc

saruta-ma alinta-ma
si in brate strange-ma
vorbe dulci vreau sa imi soptesti
hai spune-mi ca ma iubesti

de vei veni sa sti sa sti
ca n-am de gand ca sa te iert
cu sarutari mii si mii
am de gand ca sa te cert

tu esti miere nu veni
mi-ai facut viata un chin
m-ai facut sa te iubesc
inger cu suflet dracesc
Carmen Serban – Inger Cu Suflet Dracesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele