GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Florin Baboi - Maneaua lui Basescu (Sa traiti bine!)

Traian, Traian
Are nume de roman
BAsescu, Baescu
Tot il voteaza poporu

Refren:
Basescu e jucator
Dar e aproape de popor
Un singur lucru conteaza
Toti romanii il voteaza [BIS]
(Romania Trezestete….)

1.) ( Ia sa auzim ce zice Basescu de Tariceanu: )
Am crezut ca imi este frate
Dar am crescut la san un sarpe
Cred ca l-au orbit banii
Si sa vandut cu dusmanii

Refren:
Basescu e jucator
Dar e aproape de popor
Un singur lucru conteaza
Toti romanii il voteaza {BIS}
(Sa traiti bine, sa traiti bine, bine de tot)

2.) (Ia auzit ce spune lumea, ce a inteles lumea de politicienii nostri: )
Au avut ganduri perverse
Si grupuri de interese
Cu multa perversitate
Ei l-au lovit pe la spate

Refren:
Basescu e jucator
Dar e aproape de popor
Un singur lucru conteaza
Toti romanii il voteaza {BIS}
(Sa traiti bine, sa traiti bine, si mai bine, si mai bine) Romania Trezestete!

3.) (Auzi ce-a facut Trariceanu, auzi vorbele astea: )
Am batut la poarta lor
La poarta dusmanilor
Candva pentru ei am plans
Acum vorbeste de sus

Refren:
Basescu e jucator
Dar e aproape de popor
Un singur lucru conteaza
Toti romanii il voteaza {BIS}
(Sa traiti bïne!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele