GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Carmen Serban & Ionut Galani – Eu Si Tu La Prima Sarutare

Carmen Serban & Ionut Galani – Eu Si Tu La Prima Sarutare

eu si tu la prima sarutare
am depus acelasi juramant
n-am stiut ca dragostea e o floare
ce se scutura la primul vant

n-am stiut minciuni ascunse in tine
n-am stiut ca tu iubesti si minti
am sperat si eu la fericire
ca orice baiat pe pamant

sti prea bine sti prea bine
ca eu te iubesc pe tine
si de aceea nici ca iti pasa
tu vrei alta mai frumoasa

te-as ierta te-as ierta
nu ma lasa inima
te-am iubit te-am iubit
pentru tine mult am suferit

de-as avea gradina mai frumoasa
cu parfum de trandafiri
poate ai veni la mine acasa
viata mea altfel ar fi

intr-o seara ai venit la mine
cu fiori ti-am spus asa
vreau sa imi impart viata cu tine
dar iubesti pe altcineva

sti prea bine sti prea bine
ca eu te iubesc pe tine
si de aceea nici ca iti pasa
tu vrei alta mai frumoasa

te-as ierta te-as ierta
nu ma lasa inima
te-am iubit te-am iubit
pentru tine mult am suferit
Carmen Serban & Ionut Galani – Eu Si Tu La Prima Sarutare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele