GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Ionut Pustiu – Nu te mai gandi

Ionut Pustiu – Nu te mai gandi

nu te mai gandi ca ne impacam
si de la capat sa o luam
timpul a trecut nu a stat in loc
poate chiar de vreau nu pot

m-am racit de de tine si nu mai imi pasa
ce-o sa faci de maine
ca eu am alta viata
asa e mai bine te rog sa ma crezi
uita-ma pe mine chiar de ai sa pierzi

n-ai fost pentru tine asa cum vroiam
te-am vrut doar pe tine si am pierdut multi ani
poate mi-era greu de aia am renuntat
si din greseli am invatat

m-am racit de de tine si nu mai imi pasa
ce-o sa faci de maine
ca eu am alta viata
asa e mai bine te rog sa ma crezi
uita-ma pe mine chiar de ai sa pierzi

m-am racit de de tine si nu mai imi pasa
ce-o sa faci de maine
ca eu am alta viata
asa e mai bine te rog sa ma crezi
uita-ma pe mine chiar de ai sa pierzi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele