GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Adrian Minune si Mihaita Piticu – Du-te si fa-ti viata ta

du-te si fa-ti viata
dar iti dau un sfat
nu-ti face sperante
daca-i insurat
la nici un barbat nu cred ca-i convine
sa-si lase nevasta pentru tine

du-te si fa-ti viata
dar iti dau un sfat
nu-ti face sperante
daca-i insurat
la nici un barbat nu cred ca-i convine
sa-si lase nevasta pentru tine

de-acum incolo uita de mine
ca nu ma bag in viata ta
stiai si tu ca pentru tine
nu pot s-o las pe nevasta mea

daca tii la mine nu privi inapoi
sterge-mi numarul si pozele cu noi
stiu ca-ti vine greu dar nu le pastra
sa nu ajunga vreuna la nevasta mea

daca tii la mine nu privi inapoi
sterge-mi numarul si pozele cu noi
stiu ca-ti vine greu dar nu le pastra
sa nu ajunga vreuna la nevasta mea

de-acum incolo uita de mine
ca nu ma bag in viata ta
stiai si tu ca pentru tine
nu pot s-o las pe nevasta mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele