GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florin Salam – Ti-Am Spus Sefa Sefelor

ti-am spus zana zanelor
ti-am spus sefa sefelor
ti-am dat si inima mea
poti sa faci ce vrei cu ea

oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz
oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz

peste tot te-am laudat
de tine mi-e mare drag
toata lumea stie bine
ca sunt lesinat de tine

oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz
oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz

ooo nu te las sti bine ca nu te las
oo viata mea ..

ti-am spus zana zanelor
ti-am spus sefa sefelor
ti-am dat si inima mea
poti sa faci ce vrei cu ea

peste tot te-am laudat
de tine mi-e mare drag
toata lumea stie bine
ca sunt lesinat de tine

oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz
oo viata mea sti bine ca nu te las
viata mea moare lumea de necaz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele