GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florin Salam – Mi se rupe inima (pentru Fanica)

mi se rupe inima
cand ma uit la poza ta
cand ma uit la poza ta
si nu am pe nimenea

si o putere de as avea
as da bani si casa mea
as da bani si casa mea
sa te intorci daca ai putea

dar ce sa fac nu se poate
de cine mi-e drag n-am parte
de cine mi-e dor si sete
nu-l mai vad nu mai ma vede

dar ce sa fac nu se poate
de cine mi-e drag nu am parte
de cine mi-e dor si sete
nu-l mai vad nu mai ma vede

eu ma jur pe viata mea
ca tu esti in dreapta mea
dar nu te vede nimenea
numai Maica Precesta


dar ce sa fac nu se poate
de cine ti-e drag nu ai parte
acolo sus cine pleaca
nu mai vine niciodata

am o mare suparare
astept sa-mi fac baiatul mare
si apoi sa plec dupa ea
ca asa vrea inima mea

am o mare suparare
astept sa-mi creasca fata mare
si apoi ma duc dupa ea
ca asa vrea inima mea
–Bis–

am o mare suparare
astept sa-mi fac baiatul mare
si apoi ma duc dupa ea
ca e jumatatea mea asa doreste inima

eu va spun cu mare dor
ca orice om e muritor
cum este si viata mea
si a plecat din calea mea
dar am sa plec dupa ea
cand va creste fata mea

ce sa fac nu se poate
de cine mi-e drag n-am parte
de cine mi-e dor si sete
nu o mai vad nu mai ma vede

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele