GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Tot la tine ma intorc

Hai te rog nu ma privi
De parca n`as mai veni
Nu`i cazul sa faci un soc 
Ca tot la tine ma`ntorc (2x)

Nu mai pot sa ies afara cu prietenii mei
Ca vii tu si sari cu gura ca plec la femei
Ai incredere in mine asa cum ti`am spus
Sau tii cu tot dinadinsul sa ma faci de ras

Hai te rog nu ma privi
De parca n`as mai veni
Nu`i cazul sa faci un soc 
Ca tot la tine ma`ntorc (2x)

Nici bine nu ies din casa si`mi dai telefon
Ma intrebi cand vin la noapte acasa sa dorm
Sau de ce cand am plecat m`am dat cu parfum
De la gelozia ta am s`ajung nebun

Hai te rog nu ma privi
De parca n`as mai veni
Nu`i cazul sa faci un soc 
Ca tot la tïne ma`ntorc (2x)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele