GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri Adrian Minune & Cristina Ioana – Ce soarta grea Doamne mi-ai dat


Adrian Minune & Cristina Ioana – Ce soarta grea Doamne mi-ai dat



of Doamne ce mai viata
sa plec mereu de-acasa
de langa copiii mei
plang ca au ramas singurei
si de langa mama mea
care plange sarmana

ce soarta grea Doamne mi-ai dat
sa stau numai plecat
sa ma chinuiesc si sa muncesc
departe de casa mea
sa nu am pe nimenea
sa stau printre straini

Doamne daca te-as intalni
multe ti-as mai povesti
cu lacrimi te-as ruga
fa pentru mine ceva
ca nu vreau decat sa traiesc
langa cei dragi care-i iubesc

ce soarta grea Doamne mi-ai dat
sa stau numai plecat
sa ma chinuiesc si sa muncesc
departe de casa mea
sa nu am pe nimenea
sa stau printre straini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele