GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Adrian Minune – Nu imi lua Doamne zilele

Live Adrian Minune – Nu imi lua Doamne zilele

nu imi lua Doamne zilele
mai lasa-mi puterile
doar pentru maicuta mea
mama mea inima mea

nu imi lua Doamne zilele
mai lasa-mi puterile
doar pentru cici a mea
care e puterea mea

nu-i copil sa nu isi doreasca
langa masa ca sa creasca
dar am si eu pe cici a mea
care e puterea mea

nu imi lua Doamne zilele
mai lasa-mi puterile
la altul trimite moartea
vreau sa stau langa cici a mea

ohh nu imi lua Doamne zilele
ssst

of ce viata fericita
langa cici si vasilica
cate rele i-am facut
ei ma iubeste mai mult
ei ma iubeste mai mult

of ce viata fericita
langa cici si vasilica
cate rele i-am facut
parintii ma iubesc mai mult

nu imi lua Doamne zilele
mai lasa-mi puterile
la altii trimitele moartea
vreau sa stau cu mama mea

nu imi lua Doamne zilele
ssst

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele